25.3.16

BACK AGAIN

Hello, heeeello



Estoy de vuelta, con muuuuuchas cosas que contaros. Vamos paso a paso. Hace un par de semanas que volví de mi viaje por Londres e Irlanda. Os tengo que enseñar mil cosas de allí. 
I'm back with tons of things to share with you. Step by step. First of all, a few weeks ago I went to London and Ireland for a week. I've got to show you too many things about it. 





Como os conté cuando volví al blog (por primera vez), últimamente estoy enganchada a Londres. Tengo que decir, que al principio no conecté mucho con la ciudad, pero bueno después de 6 visitas en el último año y medio ya me siento como una londinense más (Jaaaa, ¡ya me gustaría a mí!).
As I told you when I went back (for the first time), lately i'm really obsessed with London. I must admit that firstly we didn't connect really well, but after 6 visits in the last year and a half, I almost feel like a Londoner (Haaa, poor deluded creature!). 

Dentro de nada, os daré algunos consejos para que aprovechéis la ciudd al máximo cuando vayáis y os eseñaré mis sitios favoritos para visitar, comer, ir de compras...
Soon, I will give you some advices to experience this city as much as you can when you visit it, and I'll talk about my favorite places to visit, go shopping, eating...



Y después de Londres fue Cork, mi querida Irlanda, como me gusta ese país. La gente, la comida, el paisaje, la cerveza... todo todo todo es genial. Y por supuesto, me encanto Cork también, una ciudad tan pequeña llena de sitios bonísimos para comer, tomarte un café o relajarte un rato. Totalmente recomendable.
And after London was Cork, oh sweet Ireland, I really love that country. The people, food, landscapes, beer... everything is great. And I really liked Cork too, unexpectedly the city was fool of life and cute places to eat, have a coffee or just chill for a while. I totally recommend it. 

Vuelvo pronto con más, ¡lo prometo!
I'll be back soon, promised!

Looooove you 

1 comentario:

  1. love all the photos! you look so cute!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    ResponderEliminar